עו"ד צוואות וירושות ירושלים

עו"ד צוואות וירושות בירושלים

אם אתם מבקשים ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי על ידי עו"ד צוואות וירושות בירושלים, במשרד עורכי הדין עופר ליפשיץ ושות' תמצאו את מבוקשכם. משרדנו הראשי ממוקם בירושלים לצד שולחה במודיעין, ואנו מלווים מזה שנים לקוחות הנדרשים לשירותים משפטיים בתחומי הצוואות והירושות.

כמה מילים על חשיבותה של צוואה

עו"ד ליפשיץ, מומחה בענייני צוואות וירושות מלווה אנשים המעוניינים לכתוב צוואות באופן רגיש ושקול תוך מבט צופה פני עתיד. יש להבין כי ללא צוואה יחולק העיזבון בהתאם לחלוקה הקבועה בחוק הירושה על פי מעגלי קרבה שונים. ואולם, חלוקה זו אינה לוקחת בחשבון רצונות ושיקולים מיוחדים של המוריש, העשוי לדאוג למשל ללכידות המשפחתית בעתיד, להשארת העיזבון כולו לבן/בת הזוג לאחר לכתו, לחלוקה ספציפית של נכסים, דירות וממון בין חלק מהיורשים, ועוד. את הצוואה יש לערוך באופן מקצועי וברור אשר ייתן לה גושפנקא חוקית שלא ניתן יהיה לערער עליה בבית המשפט בתואנות שונות.

כמו כן, עריכת הצוואה במבט צופה פני עתיד מבוססת על נסיון רב, מתוך מטרה למנוע אפשרות לסכסוך בין היורשים או למתן פרשנות לאמור בצוואה באופן שונה מכוונת המצווה, והכל על בסיס הנסיון הרב של עורך דין ליפשיץ בניהול הליכים בבתי המשפט.

היבטים נוספים של צוואות וירושות

משרדנו מלווה את לקוחותיו בהיבטים נוספים הקשורים לצוואות וירושות. אחד מהם הוא הגשת התנגדויות לקיום צווי ירושה או צוואות, אשר לגביהם חשים לקוחותינו כי נעשה להם עוול. היכרותנו המעמיקה עם דיני ירושות וצוואות, עם הליכי הביניים ועם הדיונים בבית המשפט, מקנה יתרון חשוב ומאפשרת להגיע להישגים משביעי רצון.

עו"ד ליפשיץ הינו אחד מעורכי הדין הפעילים ביותר בתחומי התמחותו, כשהוא נמצא בכל רגע נתון בחזית העשייה המשפטית בתחום הצוואות והירושות. עובדה זו מאפשרת לעו"ד ליפשיץ להיות מעודכן בכל רגע נתון בהתפתחויות ובשינויים של הוראות החוק ושל פסיקת בתי המשפט השונים.

זו הייתה סקירה קצרה של שירותינו בתחום הצוואות והירושות ואנו עומדים לרשותכם עם קשת רחבה של פעולות משפטיות נוספות. לשירותי עו"ד צוואות וירושות בירושלים ולקביעת פגישה ראשונה התקשרו אלינו בטלפון 077-3317745.