עורך דין צוואות בירושלים

שירותי עורך דין צוואות בירושלים

עורך דין צוואות בירושלים, או בכל מקום אחר, עוסק בתחום רגיש מאין כמותו המערב לצד היבטים משפטיים וכלכליים גם נדבך רגשי משמעותי. על כן, משרדנו המתמחה בדיני משפחה בכלל, ובתחום הירושות והצוואות בפרט, עושה את עבודתו ברגישות ובחוכמה על מנת לשמר ככל האפשר את הקשרים המשפחתיים הטובים. יחד עם זאת, במידת הצורך אנו גם יודעים להוריד את הכפפות ולפעול באופן נחרץ ואסרטיבי למען האינטרסים של לקוחותינו, ומייצגים אותם צורה נחושה בפני בית המשפט ובדיונים מול הצד השני.

מגוון שירותים בתחום הצוואות והירושות

לאורך השנים צברנו ניסיון רב בתחום דיני הצוואות והירושות, ורכשנו מומחיות בניהול סכסוכי ירושה המצריכים ניהול משא ומתן תקיף, כמו גם ייצוג בפני בתי המשפט. הניסיון הרב שרכשנו בתביעות המכוונת לביטול צווי ירושה וצוואות עומד לרשות לקוחותינו ומקנה להם נקודת פתיחה ויתרונות מהותיים אל מול הצד השני. כמו כן, אנו אמונים על ליווי אנשים המעוניינים לערוך את צוואותיהם באופן המבטא את רחשי ליבם ושיקוליהם האישיים, להבדיל מחוק הירושה והגדרות החלוקה הבלתי אישיות הקבועות בו. בנוסף, משרדנו מלווה את לקוחותיו בהתנהלות מול הרשם לענייני ירושה, בהליכי ערעור בבתי משפט מחוזיים, בבית המשפט העליון או מול רשויות רלוונטיות, ובניהול הליכי ביניים המערבים צווי מניעה, עיקולים, עיכוב יציאה מהארץ וכיוצא בזאת.

משרדנו מלווה את לקוחותיו בהיבטים נוספים הקשורים לצוואות וירושות. אחד מהם הוא הגשת התנגדויות לקיום צווי ירושה או צוואות, אשר לגביהם חשים לקוחותינו כי נעשה להם עוול. היכרותנו המעמיקה עם דיני ירושות וצוואות, עם הליכי הביניים ועם הדיונים בבית המשפט, מקנה יתרון חשוב ומאפשרת להגיע להישגים משביעי רצון.

עו"ד ליפשיץ הינו אחד מעורכי הדין הפעילים ביותר בתחומי התמחותו, כשהוא נמצא בכל רגע נתון בחזית העשייה המשפטית בתחום הצוואות והירושות. עובדה זו מאפשרת לעו"ד ליפשיץ להיות מעודכן בכל רגע נתון בהתפתחויות ובשינויים של הוראות החוק ושל פסיקת בתי המשפט, והינו בעל הידע והניסיון המקצועי הדרושים בכדי להוביל ולנצח במשא ומתן ובהליכים משפטיים.

זו הייתה סקירה קצרה של שירותינו בתחום הצוואות והירושות ואנו עומדים לרשותכם עם קשת רחבה של פעולות משפטיות נוספות. לשירותי עו"ד צוואות וירושות בירושלים ולקביעת פגישה ראשונה התקשרו אלינו בטלפון 077-3317745.