עורך דין עבירות אלימות במשפחה

עורך דין לעבירות אלימות במשפחה

עבירות אלימות במשפחה נחשבות בעיני המחוקק, מערכת האכיפה והמשפט לחמורות במיוחד והן מטופלות באופן נוקשה. על כן, אנשים המוצאים את עצמם נחקרים או נאשמים בעבירות אלו, חייבים לקבל סיוע מאת עורך דין אלימות במשפחה המבין גם בהליכים פליליים ובעל ניסיון רב.

חומרתן המיוחדת של עבירות אלימות במשפחה

המומחיות של עורך דין ליפשיץ בתחום אלימות במשפחה מהווה נדבך חשוב בניהול הליכי הגירושין מאחר ותלונות רבות מוגשות בין בני זוג כחלק מאסטרטגיה של ניהול הליכי הגרושין. לדאבון הלב, לא תמיד קיימות ראיות כנגד הפוגע ואף על פי כן מניחים הגורמים הממונים כי הוא מסוכן לציבור ולמשפחתו, וניהול ההליך מתבסס על יכולת הלקוח להוכיח שכך הם פני הדברים. ואם לא די בכך, בית המשפט עשוי להוציא צווי הגנה מסוגים שונים (צו הגנה, צו הרחקה, ביטול רשיון נשק) וגם למנוע מאדם להגיע לביתו, להתקשר לבני משפחתו ולילדיו, ועוד. למרבה הצער, אנו עדים לתופעה שכיחה של האשמות שווא הגורמות לפגיעה קשה מאוד בחפים מפשע, הרבה לפני שהדברים הגיעו לפתחו של בית המשפט.

מלבד האמור לעיל, החומרה המיוחדת של עבירות אלימות במשפחה ניכרת גם בהתערבות רשויות הרווחה, הפרקליטות והמשטרה ולכן דרוש עורך דין שיודע להתמודד עם כל הגורמים הללו ללא חשש וללא מורא.

עו"ד ליפשיץ הינו אחד מעורכי הדין המובילים והפעילים ביותר בתחומי התמחותו, כשהוא נמצא בכל רגע נתון בחזית העשייה המשפטית בתחום עבירות אלימות במשפחה. הניסיון, הידע והמקצועיות מאפשרים לנו להוביל ולנצח במשא ומתן ובהליכים משפטיים.

זו הייתה סקירה קצרה של שירותינו בתחום דיני אלימות במשפחה ואנו עומדים לרשותכם עם קשת רחבה של פעולות משפטיות נוספות. לשירותי עו"ד בעניני אלימות במשפחה בירושלים ולקביעת פגישה ראשונה התקשרו אלינו בטלפון 077-3317745.