עורך דין לענייני גרושין בירושלים המלצות

עורך דין לענייני גרושין בירושלים

עורך דין לענייני משפחה בירושלים מטפל בקשת רחבה של נושאים הקשורים לגירושין, החל בהליכי גירושין בבית משפט ובבית הדין הרבני, מזונות ילדים, משמרות והסדרי ראיה, חלוקת רכוש ועריכת הסכמי ממון. למשרדנו ניסיון רב בליווי וייצוג לקוחות בתחומים אלו ונוספים, ועושה את מלאכתו ברגישות, בסבלנות ובנחישות המתבקשות לפי כל עניין והעניין.

הליכי גירושין בבית משפט ובבית הדין הרבני

אם אתם מחפשי עבור עורך דין לענייני גרושין בירושלים המלצות אנו בטוחים שתקבלו עלינו חוות דעת מצוינת. לאורך השנים פעלנו למען לקוחותינו בכל הערכאות הרלוונטיות, בבתי משפט לענייני משפחה, ובבתי הדין הרבניים. אנו מבינים היטב כי נושאים משפטיים המערבים את התא המשפחתי נדרשים לזהירות ורגישות מיוחדות, שכן בתווך עומדים לא פעם אחים, הורים ובוודאי ילדים שאיש אינו מעוניין לפגוע בהם. אנו גם יודעים כי מדובר בתקופה לא פשוטה עבור לקוחותינו, כאשר הקשרים המשפחתיים מאותגרים ואף קיים איום על שלמות התא המשפחתי. לכן אנו מהווים עבור הלקוח עוגן משפטי איתן המלווה אותו בכל עת בזמינות גבוהה ובאופן אישי. עורכי הדין שלנו תמיד זמינים לענות על שאלות, לעזור בהתלבטויות, להסביר על ההליכים הצפויים והשלכותיהם, ולתת את הביטחון שיש מי שמטפל בפן המשפטי בידיים אמונות.

ליווי מסור וזמין ללקוחותינו

עו"ד ליפשיץ הינו אחד מעורכי הדין המובילים והפעילים ביותר בתחום הגרושין (מזונות, משמורת הסדרי ראיה חלוקת רכוש וכדומה), כשהוא נמצא בכל רגע נתון בחזית העשייה המשפטית בתחום דיני המשפחה. עובדה זו מאפשרת לעו"ד ליפשיץ להיות מעודכן בכל רגע נתון בהתפתחויות ובשינויים של הוראות החוק ושל פסיקת בתי המשפט השונים. הניסיון, הידע והמקצועיות מאפשרים לנו להוביל ולנצח במשא ומתן ובהליכים משפטיים.

זו הייתה סקירה קצרה של שירותינו בתחום הגרושין ואנו עומדים לרשותכם עם קשת רחבה של פעולות משפטיות נוספות. לשירותי עו"ד לענייני גרושין בירושלים ולקביעת פגישה ראשונה התקשרו אלינו בטלפון 077-3317745.