איזון משאבים וחלוקת רכוש בירושלים

עורך דין לענייני תביעות חלוקת רכוש בגירושין בירושלים

עורך דין לענייני משפחה בירושלים מטפל בקשת רחבה של נושאים הקשורים לגירושין, ומתמחה באיזון משאבים וחלוקת רכוש בין בני זוג שמתגרשים (כולל נכסי קריירה וכושר השתכרות). למשרדנו ניסיון רב בליווי וייצוג לקוחות בתחומים אלו ונוספים, ועושה את מלאכתו ברגישות, בסבלנות ובנחישות המתבקשות לפי כל עניין והעניין.

חלוקת רכוש, נכסי קריירה ואיזון משאבים בהליכי גרושין:

על פי הוראות החוק והפסיקה הנהוגה, כל עוד הצדדים נשואים זה לזה, כל אחד מבני הזוג הינו בעל הזכויות ברכוש שלו (כולל בנכסי הנדל"ן, נכסי הקריירה וביכולת ההשתכרות של הצדדים), ומרגע שהצדדים נפרדים, הופך כל הרכוש שהצדדים מחזיקים בבעלותם לרכוש משותף שאותו מחלקים באופן שווה בין הצדדים, ומהלך זה נקרא "איזון משאבים" בין בני זוג.

עורך דין ליפשיץ מייצג אנשי עסקים, רופאים, עורכי דין בעלי ממון, נשים וגברים כאחד, כשהניסיון, הידע והמקצועיות הם המאפשרים לנו להוביל ולנצח במשא ומתן ובהליכים משפטיים מורכבים ביותר.

אם אתם מחפשים עורך דין מומחה בענייני איזון משאבים ולחלוקת רכוש בירושלים אנו בטוחים שתקבלו עלינו חוות דעת מצוינת. לאורך השנים פעלנו למען לקוחותינו בכל הערכאות הרלוונטיות, בבתי משפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים. אנו מבינים היטב כי נושאים משפטיים הקשורים לחלוקת הרכוש הינם מורכבים ובעלי חשיבות עליונה בהליכי הפרידה והגירושין ולעתיד הכלכלי של כל אחד מהצדדים.

עו"ד ליפשיץ הינו אחד מעורכי הדין המובילים והפעילים ביותר בתחום איזון המשאבים בהליכי הגרושין (כולל חלוקת רכוש נדל"ן, ירושות, חל וכדומה), כשהוא נמצא בכל רגע נתון בחזית העשייה המשפטית בתחום דיני המשפחה. עובדה זו מאפשרת לעו"ד ליפשיץ להיות מעודכן בכל רגע נתון בהתפתחויות ובשינויים של הוראות החוק ושל פסיקת בתי המשפט השונים.

זו הייתה סקירה קצרה של שירותינו בתחום חלוקת הרכוש ואיזון המשאבים ואנו עומדים לרשותכם עם קשת רחבה של פעולות משפטיות נוספות. לשירותי עו"ד לענייני גרושין בירושלים ולקביעת פגישה ראשונה התקשרו אלינו בטלפון 077-3317745.