ייפוי כוח מתמשך

עורך דין לענייני ייפוי כוח מתמשך בירושלים

עורך דין לענייני משפחה בירושלים מטפל בקשת רחבה של נושאים הקשורים לדיני משפחה בכלל ובתחום צוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך ואפוטרופסות. למשרדנו ניסיון רב בליווי וייצוג לקוחות בתחומים אלו ונוספים, ועושה את מלאכתו ברגישות, בסבלנות ובנחישות המתבקשות לפי כל עניין והעניין.

חשיבות יפוי כח מתמשך:

במהלך השנים האחרונות חלו שינויים רבים בתחום הליווי של אדם שכישרותו הקונטיבית הולכת ופוחתת בשל גילו או בשל מצבו הרפואי (דמנציה, חולשה מנטלית וכדומה).  עניין זה מחייב ידע רב וניסיון על מנת להוביל את הלקוח לנקודה הטובה ביותר בתכנון עתידו ועתיד יקיריו, מאחר ולעניין זה יש חשיבות עליונה עם השפעה ארוכת טווח למצבו הכספי של הלקוח ושל בני משפחתו.

אם אתם מחפשים עורך דין מומחה בענייני ייפוי כוח מתמשך בירושלים אנו בטוחים שתקבלו עלינו חוות דעת מצוינת. עורך דין ליפשיץ  עוסק שנים בתחום, לכן אנו מהווים עבור הלקוח עוגן משפטי המלווה אותו בכל עת בזמינות גבוהה ובאופן אישי. עורך דין ליפשיץ תמיד זמין לענות על שאלות, לעזור בהתלבטויות, להסביר על ההליכים הצפויים והשלכותיהם, ולתת את הביטחון שיש מי שמטפל בפן המשפטי בידיים אמונות.

עו"ד ליפשיץ הינו אחד מעורכי הדין המובילים והפעילים ביותר בתחום דיני המשפחה ובכל זה עיזבונות ירושות ואפוטרופסות, כשהוא נמצא בכל רגע נתון בחזית העשייה המשפטית. עובדה זו מאפשרת לעו"ד ליפשיץ להיות מעודכן בכל רגע נתון בהתפתחויות ובשינויים של הוראות החוק ושל פסיקת בתי המשפט השונים. הניסיון, הידע והמקצועיות מאפשרים לנו לסייע ללקוחות שלנו בסוגיית ייפוי כוח מתמשך.

זו הייתה סקירה קצרה של שירותינו בתחום  ייפוי כוח מתמשך ואנו עומדים לרשותכם עם קשת רחבה של פעולות משפטיות נוספות. לשירותי עו"ד לענייני יפויי כוח מתמשך בירושלים ולקביעת פגישה ראשונה התקשרו אלינו בטלפון 077-3317745.